אלגוריתמים למהדרין - פרק 1 בפודקאסט "חרדית מדוברת"


מה קרה כשמהפיכת המידע הגיעה לציבור החרדי?

האינטרנט והרשתות החברתיות תפסו את הציבור החרדי לא מוכן. במשך כמה שנים הוא חדר פנימה בגרסה הפתוחה הבלתי מוגבלת שלו,

עד שיזמים זריזים גילו את הפוטנציאל בדמות אינטרנט מבוקר,

מצונזר ומסונן ברמות סינון שונות.

בפרק הזה נדבר עם יהודית יפרח, פרסומאית חרדית, יועצת אסטרטגית פוליטית, ונהגת אמבולנס, בעלת משרד הפרסום החרדי "מותג" שהיתה שם כשבשורת האינטרנט המסונן הגיעה לעולם ונדרשה לתווך אותה, גם לרבנים וגם לציבור.